VirtualCare is er om te helpen

In deze ongekende tijd willen wij het vertrouwen dat u elke dag in ons stelt waard zijn door de uitzonderlijke service en ondersteuning te blijven bieden die u nodig hebt, precies waar u die nodig hebt. Via onmiddellijke virtuele ondersteuning op afstand verbindt de VirtualCare -service van AMF u snel met een deskundige technicus voor visuele diagnose in real time, probleemoplossing en opleiding van de operator van uw bakkerijapparatuur, terwijl we onze klanten, teamgenoten en gemeenschappen veilig houden. Door een extra paar ogen te bieden, begeleidt ons VirtualCare-team op afstand u zorgvuldig voor een consistente oplossing van uw bakkerijproblemen.

  • Verminder stilstandtijd met eenvoudige, op afstand geleide probleemoplossing vanaf uw telefoon, iPad of pc.
  • Verbeter de betrouwbaarheid van de apparatuur met virtuele operatoropleiding voor operationele, hygi├źnische en preventieve onderhoudsprocedures.
  • Verminder afval met apparatuur en procesadvies van deskundige technici van AMF.
  • Verhoog de lijneffici├źntie met een visuele diagnose van de prestaties van uw productielijn.

Betaalbare virtuele hulp op afstand nodig voor uw bakkerijapparatuur?

Meer informatie


ALLESOMVATTENDE VISUELE ONDERSTEUNING

– Responsieve, on demand virtuele ondersteuning
– Handsfree Hololens┬« 2 Operationele Begeleiding
– Apparatuurdiagnose en probleemoplossing op afstand
– Aangepaste virtuele opleiding voor operatoren

ga vandaag aan de slag!

Quick Mobile Connect

Voor eenvoudige ondersteuning op afstand kunt u via WhatsApp contact opnemen met onze servicetechnici door op de bovenstaande link te klikken. Uurtarieven kunnen van toepassing zijn als ons team u effectieve, realtime begeleiding biedt tijdens de normale kantooruren.

Overeenkomst Remote Assist

Neem contact met ons op voor een premium on demand service partnerschap. Onze contracten voor hulp op afstand worden mogelijk gemaakt door Microsoft Remote Assist®. AMF biedt u een op uw behoeften aangepast Hololens® 2 draagbaar apparaat voor een handsfree ondersteuningservaring.
Momenteel beschikbaar in de regio’s Europa, Midden-Oosten en Afrika.

Virtuele trainingssessie

Neem contact met ons op om een op maat gemaakte virtuele training te plannen met onze deskundige technici voor uw operationele en onderhoudsteams. Wij begeleiden uw bakkerijmedewerkers bij het onderhoud van de apparatuur, de bediening, de hygi├źne en de veiligheidsprocedures.

Gecertificeerde AMF-technici

De deskundige servicetechnici van AMF staan klaar om u te ondersteunen met de zorg op maat die u nodig hebt om ervoor te zorgen dat uw bakkerij optimaal blijft functioneren. Met gelokaliseerde ondersteuning, wereldwijd, is ons VirtualCare-team op afstand 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar beschikbaar voor de levensduur van uw bakkerij.

Find a local rep

Fill out the form to download this resource


├Ś
├Ś